Skynd dig nu! Shop udsalget med 50% rabat!
00 Dage
00 Timer
00 Minutter
00 Sekunder

Kundeservice

Har du et spørgsmål? Kontakt vores kundeservice, og vi vil forsøge at svare inden for 24 timer, 7 dage om ugen.

Mandag - Fredag: 8:00 - 20:00
Lørdag - Søndag: 8:00 - 16:00

✉️ info@voxosa.dk

Voxosa - Nyhavn

Hos Voxosa bestræber vi os på at holde priserne overkommelige, så du kan se stilfuld ud uden at dræne din tegnebog. Voxosa er stedet for alle dine kvalitetsvarer, fra trendy mode- og livsstilsprodukter til vigtige gadgets og husholdningsartikler. Drevet af vores passion for kundetilfredshed tilbyder vi hver dag de bedste produkter til de mest konkurrencedygtige priser, bakket op af fremragende service og hurtig levering.

Da vi tager os af forsendelsesomkostningerne, vil dine seneste mode- og livsstilsopdagelser blive leveret gratis til din dør.

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, er vores venlige supportteam kun et klik væk og altid klar til at hjælpe.

Ofte stillede spørgsmål og svar

Hvordan kan jeg returnere min ordre?

Er du ikke tilfreds med din ordre? Kontakt info@voxosa.dk, før du åbner en tvist i din Klarna-portal.

Skriv DISPUTE i emnelinjen, og lad os vide, hvad der sker.

Disse e-mails behandles med højeste prioritet og vil løse dit problem hurtigere end at åbne en klage i Klarna-portalen!

Den forventede leveringstid er overskredet. Hvor er min ordre?

I 99 % af tilfældene leveres ordrer inden for den forventede leveringstid.

Desværre kan en ordre blive forsinket i leveringsprocessen.

Du kan tjekke status via e-mail fra vores kundeserviceteam. Indtast venligst dit ordrenummer, og send e-mailen fra den samme e-mailadresse, hvor du afgav ordren.

For at åbne en tvist i din Klarna-portal skal du kontakte info@voxosa.dk med emnelinjen: DISPUTE og fortælle os, hvad der foregår.

Disse e-mails behandles med højeste prioritet og vil løse dit problem hurtigere end at åbne en klage i Klarna-portalen!

Hvornår kan jeg forvente at få min ordre?

Vi mener ikke, at du skal betale for meget for et ønsket produkt, så vi sender produkter direkte fra vores leverandør.

Det sparer omkostninger til forsendelse, opbevaring og emballering, så vi kan tilbyde produkter til en rimelig pris.

Tidsrammen for behandling af ordrer er opdelt i dele:

Behandlingstid: Ordren godkendes, kvalitetstjekkes og pakkes. Alle ordrer sendes til distributionscentret til levering inden for 24 timer efter bestillingen.

Leveringstid: Det er den tid, det tager at sende varerne fra distributionscentret til den endelige destination. Leveringstiden er normalt 5-15 arbejdsdage.

Er du ikke tilfreds med din ordre?

Er du ikke tilfreds med din ordre? Før du åbner en tvist i din Klarna-portal, skal du kontakte info@voxosa.dk med emnelinjen: DISPUTE og fortælle os, hvad der foregår.

Disse e-mails behandles med højeste prioritet og vil løse dit problem hurtigere end at åbne en klage i Klarna-portalen!

Hvor kan jeg finde min Track & Trace-kode?

Du kan spore din pakke ved hjælp af dit 4- eller 5-cifrede ordrenummer (#xxxxx) og din e-mailadresse.

Klik HER for at spore din ordre.

Track & Trace-koden giver ingen oplysninger, hvordan er det muligt?

Track & trace-oplysninger er tilgængelige fra det øjeblik, din pakke ankommer til transportøren. Bemærk, at der kan opstå forsinkelser, og at det kan tage lidt længere tid, før oplysningerne overføres til din ordre.

  • GRATIS FORSENDELSE

    Ordrer i Danmark sendes altid gratis og forsikret med track & trace næste dag med PostNord.

  • PENGE-TILBAGE-GARANTI

    Vi tilbyder en 100% pengene-tilbage-garanti inden for 30 dage efter modtagelse af din ordre.

  • 5.000+ NÖJDA KUNDER!

    Voxosa har over 5.000+ tilfredse kunder, og vi er bedømt til 4.7/5